Post by heltelocabid on Feb 11, 2022 5:13:39 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Icing On The Dress ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Icing On The Dress IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar fler kristaller ▞▞▞
▞▞▞ Icing On The Dress 2022 version ▞▞▞
SÅ MÅNGA ANNONSER!!! Jag är klar med det här spelet om du inte jobbar på att ta bort annonser! Det är för irriterande!! Jag skulle ge 0 om jag kunde men jag kan inte.
Jag älskar det här spelet. Men när jag spelar det här spelet är det här spelet så häng så jag avinstallerade det här spelet är ett dumt spel.
Annonserna i detta spel är löjliga alldeles för många!!!
Wow vilket härligt spel det är.
Detta mycket viktiga spel. Varför se. Den där tårtdesignen är väldigt viktig. Tårtdesign är mitt favoritspel i min fars mobil alla spel med tårtdesignspel.
Waste app 😠 i varje sekund kommer annonserna vilket inte är riktigt trevligt så jag ger dig som inte laddar ner ❎ denna app 😡😡😠😠😡😠😡😠👎👎👎👎
Det här är ett trevligt spel i tårta 👌🏻👌🏻
Önskar att jag kunde ge detta lama spel noll stjärnor. Laddade upp den och allt jag ser är ett gäng människor som bara står runt. Inga alternativ för att börja göra klänningstårtan
Dynamons World Rol Oyunu xxop
Det är riktigt roligt men problemet är att det har så många annonser att det är trovärdigt. Så det är därför jag verkligen gillar det så jag tänker avinstallera det men om du gillar annonser är detta spelet för dig och lycka till 👍🏼👍👍🏻👍🏽👍🏾👍🏿
Det är intressant men så många saker har inte öppnats
Jag ger den tre stjärnor på grund av de oavbrutna annonserna kraschar den ofta, och den är glitchy. Jag har ingen aning om det bara är jag, men jag skulle säga att det är en smidig app.
Vad är det med tilläggen
Icing On The Dress رول پلیئنگ pvo
Spelet var bra och jag såg inga problem med att låta min 7-åring ladda ner och spela det, sedan märkte jag annonsen.... .
Den har så många annonser och jag behövde en lila isande sak och jag var tvungen att titta på annonser så redicleous om det är så du stavar det
Jag gillar spelet men för många annonser.....så dåligt
Det här spelet är väldigt trevligt och jag gillar det här spelet
spelet är inte roligt, jag låtsas att jag gillar det
Det här är coolt eftersom du kan lära dig hur man dekorerar en tårta så ⭐⭐⭐⭐⭐star
Bara hemskt, annonserna är så långa
Den här appen suger. Om jag kunde ge detta inga stjärnor skulle jag göra det. Allt du behöver för att göra den beställning du behöver för att titta på en annons för att få den. DET SUGER. LADDA INTE NED
Många annonser ger jag egentligen fem men massor av annonser
Det här spelet är roligt och allt det skulle ha en femstjärnig men det finns MÅNGA TILLÄGG!!!! Så ja det måste fixas
Appen var bra men annonserna var för långa, försök att långsamt det
Jag ger den en fyra för att den är rolig men för mycket reklam
Icing On The Dress Nhập vai uwi
Det var väldigt illa jag hatar det här spelet 😡😡😡😠💔
Living it-annons och annonser 😡
Tråkigt 😴 och inte så kul 😒
FÖR MÅNGA ANNONSER! det är knappt roligt att spela spelet, och alla saker du måste ha, du MÅSTE se en annons. Det här spelet är TRASH!
Mycket trevligt spel men problemet är att det är väldigt hängande, fixa det här😐😓
Jag hoppas att du kan göra din egen design eftersom jag inte behöll den för min mamma och jag var som jag för ibland är det den jag hoppas att de förändrade människorna eftersom de alltid ger mig rätt saker dåliga saker och den andra anledningar till att jag inte riktigt gillar det här är för att det är roligt men du kommer att få välja en form stämplad med formen om de vill att vi ska lagar T:s spel och då måste jag fixa till det lite mer och jobba hårdare än de är för jag vet inte⭐⭐⭐⭐⭐💖 hennes barnbarn
Det är bra men lite barnsligt
Det här var ett riktigt roligt spel, även om det hela tiden glödde, så lät jag mig inte frysa klänningen.
Det här suger. Allt med det suger. Det finns några tillägg men när jag försöker göra en "tårtklänning" får jag bara att köpa saker och jag har inga pengar så det dyker upp hela tiden. När jag behöver något för att få det rätt står det också "tillägg är inte tillgängliga!" Som att jag BARA VILL FÅ DET RÄTT!!!!
Det här spelet har ett problem, det finns för många tillägg som på 10 sekunder för mig är det ett 30 sekunder långt tillägg
Gilla det här spelet!!!!!!!!tack!!
Det finns för många annonser för varje klänning du ska göra, du måste titta på en annons för alla ingredienser. Glasyren du behöver måste du titta på en video, toppingen du behöver måste du titta på en video, etc. Du tittar på fler annonser än att spela själva spelet.
Icing On The Dress Ролевые jwy
Lcing på brädet
Två stjärnor, eftersom den har många annonser som ni verkligen behöver dra ner på och få fler VIP-kunder.
Ja, spelet var coolt men det fick dig alltid att titta på annonser och om du behövde en annan glasyr skulle det få dig att titta på en annons för de två. Jag rekommenderar inte det här spelet för barn eftersom annonserna är konstiga!! Spelet är väldigt FRUSTRATANDE när du försöker spela det stoppar dig slumpmässigt att titta på en annons och jag har bara haft spelet i 2 dagar och redan avinstallerat det.
Jag gillar spelet men det tar lång tid att ladda